2012. január 31., kedd

AIWA 250 (a kis tesó) - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Helyhiány miatt a gyűjteményem egy részétől meg kell váljak. Biztos vagyok benne, hogy nem csak én szeretem ezeket az igazi hi-fi készülékeket.  
 A kazetta ajtó nyitás néha akadozik, egyébként minden funkciója hibátlanul működik. Én  nem dugtam össze erősítővel, de elég jó minőségű fejhallgatóval próbáltam. Nagyon szépen szól minkét oldala.
Használatból eredő karcok vannak főleg a tetején. (kép szerint).
Folyamatosan teszek fel ehhez hasonló termékeket, ezért érdemes a többit is megnézni. Nem adok elvetemült árakat, de elpotyázni sem akarom őket. Aki ismeri, szereti az ilyen készülékeket, az tudja, hogy sokszor egy kapcsoló többe kerül, mint amennyiért én árulom az egészet.
Kérdezzen, én igyekszem gyorsan válaszolni.


Jelenlegi ára: 4 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-02 22:43
. AIWA 250 (a kis tesó) - Jelenlegi ára: 4 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése